четвер, 14 квітня 2016 р.

Модуль 9

 Я займалась організацією диференційованого навчання

Спочатку мені було треба  продумати стратегії для здійснення диференційованого навчання, створити  інструмент оцінювання  для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні. Потім створити навчальні  матеріали для сприяння успіху учнів. 

Нарешті, мені довелось   переглянути  та внести зміни до Плану вивчення теми з огляду врахування завдань диференціації навчання та особливостей учнів з різними навчальними стилями.  Я працювала в малій групі з 2 колегами. Ми розповідали один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, допоможуть допомогти мені удосконалити приклад та мою стратегію оцінювання.Я вважаю, що проведена робота була  цікавою, корисною та змістовною.





Немає коментарів:

Дописати коментар